Tyck till om förslaget till ny organisationsform för rörelsen

Det förslag som kommer att diskuteras under höstens remissmöten ligger nu uppe på nyanykterhetsrorelsen.se. Förslaget innefattar allt från hur organisationen kommer vara uppbyggd till vad den kan komma att heta.

Redan nu har du möjlighet att tycka till om delarna i förslaget genom att lägga till synpunkter och kommentarer i formulären. Förslaget i sin helhet som PDF samt delar av förslagen och möjlighet att kommentera finns på länken via knappen nedan.

Film om förslaget

Du kan även kika in på Nya Nykterhetsrörelsens YouTube och se filmer som handlar om den nya organisationsformen och namnförslaget. Länk dit hittar du här!

Anmäl dig till remissmöte här!